Negresco

 
 
I höstas när jag var nere i Nice runt min födelsedag hade min pojkvän klurat ut en ordentlig överraskning. Kan tillägga att jag inte är överförtjust i överraskningar från början men jag har helt enkelt fått vänja mig eftersom killen nämligen älskar det... Ja, han är en sån där typisk romantisk fransman som kommer med små presenter regelbundet. En match han enkelt vinner över mig vill jag lova...
 
Just den här kvällen skulle vi gå ut och äta, men när vi kliver ut ur bilen så säger han "Allez, on va dormir au Negresco?" (översättning: ska vi övernatta på Negresco?) För er som inte känner till det så är det ett av världens lyxigaste hotell och det enda sex-stjärniga hotellet i världen. Kan säga att jag började kallsvettas lite av tanken på att gå in där... 
 
Så kvällen och natten spenderades alltså på detta lyxhotell med guldbadkar, utsikt över havet, mega-king-size-bed och champagne. Till och med ett handskrivet välkomstbrev av hotellägaren. Bara det! Det är helt klart en överraskning jag inte kommer glömma på ett bra tag. Fast jag måste erkänna att jag har svårt för jättelyxiga ställen. Är alltid rädd för att "bli avslöjad" och att folk ska upptäcka att jag i själva verket inte har mer än en tusenlapp på banken. Haha.
 
Blir svårt att slå den här presenten nu när pojkvännen fyller år i juli. Eeh, förslag någon?! Har bara liiite prestationsångest...

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Enda femstjärniga är det nog inte, såna finns det ju massor av? Delat 6-stjärnigt med Burj al Arab i Dubai kanske? :) Ser iaf jättefint ut! Ett sånt där guldbadkar ska jag ha i min framtida lyxvilla, haha!

Svar: Oj, jag skrev fel - ska stå sexstjärnigt! Haha ja, ett sånt vore inte helt fel att ha ;)
Karin

2014-03-13 @ 12:13:51
URL: http://mariebergman.se
Postat av: Elin

Vad härligt det ser ut. Hur slår man något sådant? Men det är ju ändå alltid tanken som räknas

Svar: Ja, det har du helt rätt i! :) det är tanken som räknas.
Karin

2014-03-14 @ 00:37:11
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se
Postat av: linda

va mys

Svar: Det var det verkligen :)
Karin

2014-03-14 @ 16:34:53
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0