Sommarplaner

Från senaste besöket i Nice. Våren är på ingång!
 
Efter att ha funderat lite över hur jag vill göra i sommar så har jag kommit fram till att jag ska bo och jobba i Nice i sommar istället för i Stockholm. Egentligen älskar jag min lilla lägenhet och läget här, så liiite tar det emot. Den är så fräsch och jag har allt inom gångavstånd, affärer, gym osv. Men det går ju inte riktigt att jämföra med en sommar i Nice och dessutom med pojkvännen... det är faktiskt svårslaget. Dessutom så har han ju fortfarande lägenheten där så det är i princip bara för mig att packa väskan och åka dit. 
 
Så i sommar blir det en het och svettig, men förhoppningsvis underbar sommar. Har även en svensk tjejkompis som är tillsammans med en fransman som inte bor så långt ifrån oss, i Cagnes sur Mer, och jag tror även hon ska spendera sommaren där, så där har jag min svenska dos! Dessutom kommer jag ju faktiskt få uppleva våren i Sverige innan dess, och den är ju ganska svårslagen den med. Vår i Sverige, sommar i Nice. Det bästa av två världar.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det låter inte alls dumt ;)

Vad pluggar du till?

Svar: Jag läser till personalvetare! Nej, det är inte fy skam att spendera sommaren där! ;)
Karin

2014-03-11 @ 13:07:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0