Lördag

 
 
Idag är jag lite extra avundsjuk på min familj som ska åka och hälsa på min bror i Singapore... Jäkla lyckostar! Känner mig lite bitter. Men å andra sidan är det jättefint soligt väder ute här så man kan inte vara på dåligt humör direkt. 
 
För mig blir det ingen spännande lördag, jag har precis varit och handlat lite gott tills ikväll, tänkte bland annat göra hel kyckling i ugn med oliver. Seb kommer hem vid niotiden så det blir sen middag. Sedan tänkte vi hyra filmen I love you Phillip Morris med Jim Carrey som vi pratat om att se i evigheter. Det blir en mysig hemmakväll! Fick faktiskt erbjudandet att dricka champagne hos en kompis och några andra ikväll men jag orkar inte ta mig in till stan. Dessutom hade jag och pojkvännen redan bestämt att vi skulle ha en filmkväll så det känns inte mer än rätt. 
 
Måste erkänna att jag faktiskt föredrar myskväll framför utekväll också. Haha, jag är en riktig mysare. Finns inget bättre än att spendera kvällen i mysbyxorna framför en bra film och något gott att snaska på! håller ni med mig? Fast man vill ju gärna ha lite av båda också, annars uppskattar man ju inte att vara hemma. Men att gå ut varje helg är inte riktigt min grej.

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Jag föredrar också myskväll framför utekväll. Även fast det absolut är trevligt med en utekväll ibland. :)

2013-03-16 @ 17:12:36
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: mormor

Hej hjärtevännen. Vår resa till Singapore blev jättelyckad. Vi sa många gånger att du skulle ha varit med. Du hade älskat allt där. Rent,snyggt och massor av shoppingcentrar. Håkan verkade trivas bra, vilket kändes skönt. Ha det gott. Puss o kram.

2013-03-24 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0