Framtidstankar.

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera men jag har verkligen inget intressant att skriva om just nu, det enda mina vardagar består av är typ träning och städning och det blir lite tråkigt i längden.
 
För er som inte är up to date så kan jag i alla fall berätta att jag inte längre pluggar på uni här. Jag har funderat fram och tillbaka ganska länge nu på vad jag vill göra och VAR. Programmet jag gick här var inte alls något för mig och det märkte jag rätt snabbt. Dessutom är jag allt annat än nöjd med hur universitetet ser ut här, med lektioner som uteblir utan förvarning och denna lekstuga-stämning under föreläsningarna... jag blir helt enkelt galen på det.
 
Resultatet av mitt velande får ni veta lite senare om jag kommer in på det program jag vill, men det kan bli en del förändringar i vardagen lite senare i år om allt går som jag vill. Jag är trött på att sätta mitt liv på paus för att jag inte vet vad jag vill göra, och nu är jag 24 och vill komma igång med den utbildning jag vill gå, sen får omständigheterna falla naturligt, det viktigaste för mig just nu är trots allt att komma in på den utbildning jag vill. Sen får vi se vad som händer! 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Har faktiskt funderat lite på hur det gick med skolan där borta, du gjorde helt rätt som hoppade av det du inte trivdes på. Håller tummarna att du kommer in på det program du vill gå! :)

2013-03-22 @ 12:41:34
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Nasha

Lycka till fina du! Ibland är det bra med förändring och vi läsare ser framemot at få veta hur det går! :) Trevlig helg!

2013-03-22 @ 15:41:27
URL: http://callmenasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0