Dod...

God morgon pa er! Sjalv har jag inte den basta av morgnar for jag ar namligen helt galet trott idag... Sov bara runt fyra timmar i natt och idag ar det ju S fodelsedag sa ikvall ska vi ta nagra drinkar pa en bar i hamnen dar vi bor. Jag har ingen aning hur jag ska orka ta mig upp imorgon bitti. Ar redan helt dod och helgen har precis borjat.

Dessutom maste jag panikkopa en fodelsedagstarta pa vagen hem. Garna en present ocksa... han fick redan en av mig for nagra veckor sedan men den kandes sa liten sa vill hitta nagot roligare. Dock har jag typ en halvtimme pa mig att gora allt detta nar jag slutat da kopcentrumet stanger vid 21. Lycka till liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0