Sunday.

 
God morgon! Trots en svagt tickande migrän så tänkte jag bege mig ut på en powerwalk. Längtar redan tills jag kommer hem och får ta en lång varm dusch! Det är ganska gråmulet ute men ändå lite skönt mellanväder sådär. Inte särskilt kallt eller blåsigt utan förmodligen runt 12 grader. Jag går samma runda som jag brukar, den är rätt tråkig egentligen för jag måste gå på en bilväg ett tag innan jag kommer fram till havet. Så egentligen går jag typ bara en kvart längs havet.. haha. Men DÄR är det fint!
 
Idag spelar pojkvännen match och ikväll tänkte vi dra med en av hans kompisar ut och bowla. Eventuellt blir det bio på det också! Mysigt.
 
Nu sticker jag ut! Hoppas ni har en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas migränen försvann efter promenaden. Motion och ev. frisk luft skall ju vara bra speciellt sådana ggr. Tala om för oss hur det gick för Seb i matchen. Kram.



Svar: Han vann matchen! :) migränen gick över. Puss och kram
Karin

2013-01-13 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0