Hemmakväll.

 
Just nu är jag inne i en period då jag bara vill vara hemma och mysa på kvällarna istället för att gå ut. Tänker jag på förra våren så kommer av ihåg att jag gick ut nästan varje helg... Fattar inte att jag orkade. På ett sätt känner jag mig tråkig, men varför tvinga sig ut om man hellre är hemma? 
 
Ikväll skulle jag till en början gått ut med pojkvännen och ett par av hans kompisar, men i sista sekund kände jag bara... Näääee? Haha, där stod jag med klackar på och allt men helt plötsligt hade jag verkligen inte lust.
 
Så nu blev det hemmakväll för mig istället framför NRJ Music Awards.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha du är på god väg att bli äldre,
kram

Svar: Det har du rätt i!
Karin

2013-01-27 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0