Lordagkvall

God kvall! Sitter fortfarande kvar pa jobbet (sedan atta imorse...) och fixar med det sista innan mitt skift ar slut. Ikvall tankte jag ha lite kul for en gangs skull och ignorera tanken pa att jag jobbar imorgon... maste ju faktiskt leva for stunden lite. YOLO som ungdomarna sager! Speciellt eftersom jag jobbar varje helg hela sommaren och inte kan sitta hemma och dega varje kvall.

Igar kvall var pojkvannen ute i Monaco med ett gang kompisar och jag var sa himla avis och sugen pa att folja med men nar han dundrade ner i sangen kvar over sex imorse (en halvtimme innan jag gick upp) sa var jag ganska glad over att jag inte gjorde det.

Ikvall daremot sa ska vi hem till en av hans barndomskompisar som har sina foraldrars villa for sig sjalv idag. Denna kompis ar svinrk och deras familj har ett hus typ i varje land... Och han ar en san som koper en 2000-kronors champagneflaska pa krogen och bjuder alla pa. En riktigt skon typ och trots att han ar rik och i grunden riktigt snobbig sa ar han inte ett dugg dryg utan valdigt skon!
 
Sa ikvall ska vi alltsa hem till honom och sedan blir det eventuellt utgang i Monaco pa det... det blir max ett glas vin for min del, okej att jag kommer vara dod av trotthet imorgon (i basta fall) men jag kommer atminstone inte vara bakis. 
 
Ser fram emot en rolig kvall! 

Kommentarer
Postat av: nasha

Hej! Jag skrev till dig i ett tidigare inlägg vet inte om du såg det. Jag är i Nice 12-17 augusti. Vore kul om du vill ta en fika någon dag!Jag har ju läst din blogg ett tag och du kanske läser min med? Kram

2013-08-04 @ 13:51:48
URL: http://callmenasha.blogg.se
Postat av: Marie Bergman

Låter fantastiskt :D Hoppas att du hade en superrolig kväll :)

2013-08-05 @ 08:03:17
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0