@Work


Kommentarer
Postat av: Dincer

Hej!
Tack för en trevlig blogg. Har lite funderingar och hoppas på att du kanske kan hjälpa mig.
Jag och mina väninnor ska åka ner till nice om två dagar! Blir galen på klart.se som säger att det är regn!!! Hur är vädret egentligen? Har du tips på bra bar? Med vänlig hälsning, Dincer

2013-04-28 @ 21:02:00
Postat av: Karin

Dincer: Hej! :) kul att ni ska komma hit! For tillfallet regnar det och det har varit jattedaligt vader hela veckan... men det ser ut som att det ska bli fint fran och med onsdag/torsdag! sa forhoppningsvis far ni fint vader ocksa! hur lange stannar ni?

2013-04-29 @ 12:04:52
Postat av: Karin

Och apropa bar, nu vet jag ju inte hur gammal du och dina vanner ar men jag rekommenderar Waynes eller Pompei for skon partystamning, Manolan's (mest for hang och ol), Blue Whales (massor av pratglada manniskor) och check point for billiga drinkar... haha, ja dar fick du en liten barguide! :) de ligger alla i gamla stan!

2013-04-29 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0