Sweeeden

 
Jag älskar känslan när man klickar på "boka resa" på Norwegian och ännu mer när resebekräftelsen trillar ner i mailinkorgen! För även om två dagar inte är mycket så är det ändå lika underbart att veta att man snart kommer hem. Och det är det som är så bra med mitt jobb, att jag har ledigt tre dagar i veckan så att jag kan göra sådana här små getaways och åka hem lite när jag känner för det (OK, inte för ofta, man är ju inte gjord av pengar direkt).
 
Så, ni där hemma - den 7 maj kommer jag hem! Mormor, du kanske vill träffa mig och Anna en snabbis på onsdagen? 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Välkommen hem kramis

2013-04-10 @ 22:38:23
Postat av: mormor

Härligt, Välkommen kära barnbarn. Naturligtvis skall vi träffas. Skriver in onsdagen i almanackan. vi hörs om tiden. Puss och kram.

2013-04-11 @ 12:21:10
Postat av: Sara

Hej!

Jag åker till Nice nu på tisdag men är lite osäker på hur jag ska packa med tanke på vädret. Ska man packa ner shorts och klänningar eller är det mer jeans och långärmat som gäller?

Ha en bra dag!

2013-04-11 @ 23:05:55
URL: http://saramorian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0