Le soleil!

 
Äntligen har solen hittat tillbaka! riktiga sommarkänslor i luften idag. Underbart! Jag har ju min helg nu och idag var jag och träffade Carro i Cagnes sur mer som ligger 20 minuters promenad ifrån oss. Vi gick i över två timmar och det blev sjukt varmt, speciellt i min långärmade svarta tröja... Nästa gång blir det t-shirt. Vi gick hem till henne en snabbis så jag fick se hur hon bodde. Sedan hela vägen tillbaka igen. Var helt död och hungrig som en varg när jag kom tillbaka så har precis slängt i mig lite fullkornspasta med stekta grönsaker i olivolja. Yum.
 
Imorgon har jag och älsklingen en dag tillsammans då vi båda är lediga. Så skönt att vi numera har en hel dag tillsammans! det hade varit värre om jag var ledig på helgen då han jobbar. Får se vad vi gör imorgon, men jag har siktet inställt på picknick! Tänk er en romantisk picknick på stranden ute i försommarvädret... Återstår bara att övertala pojkvännen som gärna vill sova fram till tre när han är ledig... Hmm, återkommer med resultatet.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Underbart med sol och lite varmare temperaturer. Själv väntar jag fortfarande på det sistnämnda ;)
Hoppas att ni får en riktigt fin och mysig ledig dag tillsammans idag!
Kram

Svar: Ja, det är jättehärligt! Hoppas ni får lite vårväder i Sverige också! Kram
Karin

2013-04-04 @ 11:04:04
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Pappa

Nåå hur gick eller går det?

Svar: Med vadå?
Karin

2013-04-04 @ 20:02:15
Postat av: jennie

ni borde även besöka mina vänners härliga hotell/resto le cagnard i haut-de-cagnes!

Svar: Jag har hört mycket bra om det, men har inte varit där än! Får ta en titt på det i sommar :)
Karin

2013-04-06 @ 03:09:35
Postat av: Anna-Lena

Hej Karin!

Du, kan inte du skicka ett mail till mig? Jag skulle vilja diskutera en idé jag har med dig...! =)
annalenafilippi snabel-a gmail punkt com

2013-04-08 @ 14:41:09
URL: http://detljuvaliveteller.blogspot.fr
Postat av: Pappa

Med den mysiga lediga dag tillsammans.

2013-04-09 @ 10:42:21
Postat av: Karin

Jaha, ja det var mysigt men det blev ingen picknick! Vi var hemma istället, det regnade också. Puss

2013-04-09 @ 12:42:31
URL: http://softcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0