Mat...

 
Okej, jag erkänner att den här bloggen är rätt ensidig men vad kan man förvänta sig av någon som bor i södra Frankrike? Så därför får ni stå ut med alla dessa matinlägg. I söndags var vi på favoriten la Voglia igen och jag tog en underbar farfalle au saumon. Till efterrätt delade vi på deras berömda, enorma chokladmousse... Yum.
 
På hemvägen såg vi den franska skådespelerskan Michelle Laroque, som är lite av Frankrikes Helena Bergström och har spelat i en massa franska komedier. Pojkvännen var absolut tvungen att fota sig med henne, lite pinsamt tyckte jag då jag hellre vill låtsats som ingenting när jag ser kändisar (fast i hemlighet blir jag starstruck...)..
 

Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag skulle kunna göra mycket för att få äta nått sånt där...

2013-04-23 @ 10:04:32
Postat av: mormor

Kan hälsa från Börje, han sa direkt ang. kändistjejen - Karin är mycket finare, och mormor håller så klart med. Puss o kram.

Svar: Hehe, det var gulligt sagt ;) hon är ju lite äldre också. Hälsa tillvaka, puss och kram
Karin

2013-04-23 @ 10:58:39
Postat av: Marie Bergman

Mmm det ser gott ut =)

2013-04-23 @ 18:45:03
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0