Helg!

 
Förlåt om jag skryter lite med tanke på er andra som precis påbörjat jobbveckan... Men trösta er med att jag faktiskt jobbade hela helgen då ni andra låg på soffan! Och det kunde inte passa bättre med helg nu med tanke på det strålande vädret vi har här idag. Tycker inte alls synd om min kollega som byter av mig och jobbar dagarna framöver... Jag hade bra timing helt enkelt.
 
Vaknade tidigt av mig själv imorse, runt sjutiden, och kunde verkligen inte somna om så jag gick ut på en promenad i det krispiga vårvädret. Dessutom hade jag huvudvärk hela natten (typ vätskebrist blandat med hormoner som spökar). Det gjorde gott med lite frisk luft! Så borde man starta alla dagar. Det skulle jag nog göra också om det inte vore så att jag började åtta när jag jobbar. Sen kom jag hem, och nu håller jag på att storstäda lägenheten som var i ett ganska ovärdigt skick sedan ett par dagar tillbaka.
 
Så nu tänkte jag fortsätta med städningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0