Fredag

Vilket innebär helg för de flesta men för mig börjar jobbveckan... Och som ett brev på posten kom det dåliga, gråa vädret! Inte särskilt motiverande. Men kanske är det lika bra, så blir det fint väder lagom tills jag får helg på måndag. Man kan ju alltid hålla tummarna.
 
Har sovit enormt mycket de senaste dagarna, det kanske är på grund av den stigande temperaturen men jag har känt mig allmänt trött och seg. Kan ju ha lite att göra med att jag faktiskt tränade hela två gånger igår också... blev rätt seg efteråt. Och man blir ju inte piggare av det här sömniga, gråa vädret vi har idag. Typiskt stanna-inne-och-kolla-på-film-väder, bortsett från det faktum att det är typ 22 grader.
 
Nej, nu vill jag mest bara att den här helgen ska gå snabbt, för nästnästa vecka åker jag ju till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0