God morgon söndag!

Härlig solig dag idag! Hade tänkt ta en skön powerwalk men jag tror jag väntar tills sent i eftermiddag istället. Det är lite så nu när det inte hunnit bli riktigt svalt ännu, när solen är uppe så blir det jättevarmt om man ska jogga/träna ute... Så jag föredrar att göra det på morgonen eller kvällen när solen inte är lika stark.
 
För övrigt så tänkte jag läsa igenom mina anteckningar från skolan och plugga engelska som vi för ovanlighetens skull har via internet. Måste även ta tag i disken... våran jäkla diskmaskin krånglar stup i kvarten och trots att jag hällde i disksalt för några dagar sedan så diskar den inte rent. Något fel är det på det otyget. Så nu måste jag diska om ALLT och även det som är i diskhon sedan ett par dagar tillbaka... Trevlig söndagssyssla! (inte...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0