Styrketräning

 
God morgon! Har suttit och slappat hela morgonen nu framför datorn, så skönt. Men nu tänkte jag sätta igång med ett litet styrkeprogram som jag snickrade ihop igår. Har ju en hel del hantlar och sånt här hemma tack vare pojvännen som styrketränar. Jag gillar verkligen styrketräning och det är faktiskt viktigt för tjejer också, även om man lätt glömmer bort det. Bra för att stärka musklerna i överkroppen och få en snygg hållning! Dessutom är det ju så skönt att känna träningsvärken i armar och mage dagen efter!
 
Egentligen hade jag velat köpa ett gymkort, men på gymmet där pojkvännen går har de tydligen för många medlemmar... (?) så det får bli efter jul istället. Eller så är det bara tanten där som inte gillar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0