Helg!

Smällde just huvudet in i sidan av badrumsdörren när jag varit på toa, AJ! Fy tusan vad ont, och jag har redan fått en gigantiskt bula i pannan...
 
Den här veckan har enbart bestått av jobb, därav bristen på uppdatering! Har ju höstlov nu så istället för att sova till två och hänga framför Glamour på tv så har jag jobbat på cafét. Det har varit en jobbig men kul vecka. Roligt att återse alla arbetskamrater! Vi har faktiskt jättekul ihop på jobbet, eller - så kul man kan eller hinner ha på jobbet. Jag jobbar med två brittiska killar som heter Matt och Dan, och de är båda två riktigt sköna killar med underbar sarkastisk humor.
 
Men det har varit jobbigt att gå upp tidigt och komma hem sent på kvällen när det är mörkt ute. Dessutom är jobbet så rörligt så det tar på fötter och ben. Jag kan ju säga att under mina föreläsningar så får man träsmak i rumpan av allt sittande så nu har jag vant av mig av allt det där springandet! Man får börja sporta på annat sätt istället så kroppen får sin aktivitet.
 
Jaja. Riktigt härligt med ledig söndag imorgon och på måndag börjar plugget igen. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt imorgon så jag känner mig redo för en ny vecka på måndag! Det regnar även ute så Seb är också ledig imorgon. Men han är ute ikväll så det blir med all säkerhet lång sovmorgon imorgon... och det passar mig perfekt för jag behöver SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0