God morgon lördag.

Det är riktigt grått och ruggigt väder ute idag! Jag "måste" däremot ta mig in till stan för att hämta en klänning på H&M som jag fått i försenad födelsedagspresent av min svärmor! Så snällt.
 
Sedan tänkte jag ge mig runt och dela ut CV:n i shoppingcentrumet här. Mina timmar på cafét är nämligen typ obefintliga just nu och det är väldigt irriterande då jag har många halvdagar i skolan och en del lediga dagar. Jag behöver verkligen jobba just nu! Att bara få hoppa in när någon är sjuk typ en gång varannan månad räcker liksom inte... Annars får ni alla räkna med att få en teckning av mig i julklapp... haha.
 
Inte jättesmart att gå runt på en lördageftermiddag egentligen, men bättre än ingenting.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad duktig du är som vill jobba mera. Fast det visste jag ju. Vi har också Regn och åskväder för tredje dagen i rad. Kramar.

2012-11-10 @ 15:57:27
Postat av: mormor

Vad duktig du är som vill jobba mera. Fast det visste jag ju. Vi har också Regn och åskväder för tredje dagen i rad. Kramar.

2012-11-10 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0