Bonne nuit!

Har haft en riktigt bra dag idag - har hämtat mitt pass hos polisen och lunchat med pappa uppe på Fåfängan. Fin utsikt, men själva caféet rekommenderar jag absolut inte - ohyggligt dyrt och verkligen inte prisvärt! Jag fick en torr liten macka för hela 90 spänn och pappa tog en hamburgertallrik som skulle kunna komma från en korvkiosk, för den fick han betala hela 185 riksdaler. Hujedamej! Nej, blir nästan irriterad på sådana överpriser. Då ska maten verkligen vara något extra. Men vi hade det trevligt ändå! På eftermiddagen träffade jag en kompis som jag inte träffat på flera år, och det var verkligen kul att ses igen. Vi hade mycket att ta igen! :) Hoppas det inte dröjer så lång tid innan man ses nästa gång.

Nu måste jag däremot hoppa i säng för imorgon ska jag upp för att gå på bröllop (inte mitt eget då, som ni kanske förstår!). Ska bli kul att träffa delar av släkten som jag inte träffat på flera år. Så nu måste jag få lite sömn!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0