Uppdatering.

Hej på er! Jag har haft en liten bloggpaus den senaste tiden, har inte alls haft något att skriva om och mest varit slut i både kropp och knopp när jag kommit hem från jobbet. Det är så varmt nu så man har inte så mycket överskottsenergi att blogga för! Dessutom har min dator blivit otroligt seg helt plötsligt och hakar upp sig hela tiden.
 
Men det ska väl gå att lösa antar jag. Idag är jag ledig och har precis varit en stund vid poolen. Har dock en del tråkigheter att få gjort idag, däribland handdiska med stort H. Diskmaskinen har diskat riktigt dåligt den senaste tiden, och det resulterar att jag måste handdiska allt... *putaindemerde*
 
Är lite sugen på att göra om bloggdesignen också, får se om jag hinner det idag! Hoppas ni alla har en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: daniela

kul att du är tillbaka :)

2012-07-11 @ 20:21:11
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0