Fredag förmiddag.

Ja, jag erkänner att jag vaknade för en liten stund sen. Pinsamt, jag vet! Jag avskyr att sova så här länge, eller snarare vakna sent. Men S började sent idag så vi sov länge båda två.

Till saken hör också att vi la oss rätt sent igår. Jag satt och pluggade och försökte få in massa fakta om USA's politiska system, ytterst tråkig information.

Jag ska nu ta en dusch och tvätta håret och sen åter ta tag i en oändlig text om USA för idag ska jag bli klar med de frågorna har jag bestämt. Jag tror jag kanske drar in till Monaco senare och möter S om jag har lust/tid. Det är däremot spått på "météon" att det ska regna så vi får väl se! Gör det så slutar han även tidigare så på ett sätt håller jag lite tummarna för det.

Men nu ska jag sluta babbla om ingenting och hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Man kan tyda text på olika sätt och man kan även läsa mellan raderna, så är det: jordelivet.

puss o kram

Pappa

2012-01-28 @ 01:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0