Bra dag!


Mina sverigeimporterade havregryn.

Denna dag har börjat bra! Imorse var jag ute och powerwalkade i en och en halv timme. Var riktigt slut efteråt och enligt min träningsapp brände jag 400 kcal. Inte dåligt att börja dagen så!

Hur som helst så är det uuunderbart varmt och soligt här nu! Man känner att våren är här och sommaren är på ingång.  När jag kom hem så satte jag igång att städa - har dammsugit, diskat, hängt tvätt och rengjort handfatet i badrummet. Nu är det skinande rent här hemma, älskar den känslan! Så nu ska jag äta havregrynsgröt i lugn och ro och ta en dusch, sedan plugga lite. Älsklingen hade tydligen en överraskning ikväll (gissar på bowling?) som han inte ville berätta vad det var, så vi får se.

Hoppas ni alla har en trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0