Lördagkväll

Är helt slut! Värmen tar död på mig. Det har varit kvavt som en bastu idag, helt galet.
 
Vi har precis varit och ätit middag hos svärföräldrarna och några andra släktingar till pojkvännen. Jättegulliga är de paret. Tror det är pojkvännens mammas kusin eller något sånt. Alltid så nyfikna och ställer frågor om de svenska traditionerna, vad vi äter och så vidare. Vi åt en otroligt god middag bestående av kött och ugnsrostad potatis och haricots verts! Till efterrätt pistageglass. Ja, det går ingen nöd på mig.
 
Imorgon är det söndag och jag jobbar alltså inte. Ska hänga vid poolen tänkte jag! Sedan återstår bara två arbetsdagar för mig innan en veckas semester! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0