Festlig fredagkväll.

Jag sitter hemma och tycker lite synd om mig själv. Seb åkte till sina morföräldrar i le Var och sover där till imorgon men en annan jobbar ju så jag fick vara hemma. Jag vet inte vad det är med den här dagen, men direkt när han åkte så fick jag sån lust att lägga mig i fosterställning och tycka synd om mig själv... jag tror jag behövde det. Känner mig på lite gråt-humör ikväll. Funderar på att sätta på en riktig snyftarfilm så jag kan få böla ut ordentligt.
 
Någon slags irritation har jag garanterat som behöver komma ut. Antar att det är värmen i samband med tröttheten. Sen har jag så mycket tvätt att ta tag i så jag vill bara skrika när jag tänker på det...
 
Det är i precis sådana här situationer man behöver se filmer om folk som har det mycket värre än en själv. Någon som förlorar båda benen i en båtolycka, eller liknande.
 
Filmtips, någon?

Kommentarer
Postat av: daniela

se My sisters keeper! Du kommer definitivt att gråta och uppskatta live mera.

Svar: Tack för tipset!
Karin

2012-08-27 @ 08:10:59
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0