tung i huvudet...


En några månader gammal men mysig bild tycker jag.

Har haft en feberkänsla i kroppen sedan igår kväll. Då var jag alldeles varm och mest sängliggande. Nu känns det som att jag har lite feber men framförallt känner mig tung i huvudet, ont i nacken och ryggen och sånt där som brukar kännas när man har feber. Seghet rent ut sagt. Känns som att det vettigaste just nu är att ligga blixtstilla i sängen och bara låta kroppen vila!

Det är sjukt vad kroppen är känslig för lite kalla vindar. Satt nämligen en och en halvtimme på stranden igår och man luras ju lätt av den varma och sköna solen. För luften är trots allt inte riktigt varm ännu. Kände redan då att jag började känna mig lite frusen och sen kom de ömma halsmandlarna på kvällskanten.

Men hur som helst så tänkte jag inte klaga i detta inlägg utan snarare hylla att min mamma kommer på besök nästa torsdag! Vi ska bo på hotell tillsammans torsdag-söndag på fina Hotel West End på promenaden. Frukostbuffé och allt sånt där! Så nästa helg blir en riktigt bra helg känner jag på mig.

Hoppas ni alla mår bra där hemma i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas du tillfrisknar fort. Ha det gott. Kram.

2011-03-22 @ 11:03:12
Postat av: Pappa

ja tack vi mår väl bra här hemma, äähuuum aldrig några krämpor eller annat att nämna ähuum.

annars bra och sisådär, idag var superväder, med sol och varma vindar.

sol, kram och ta det lugnt.

Pappa

2011-03-22 @ 22:37:31
Postat av: Christine

Vad tråkigt att du blivit sjuk. Krya på dig :)

2011-03-22 @ 22:55:41
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0