tillbaka från Paris

Först och främst så glömde jag kameran hemma så några bilder blev det dessvärre inte! Men det kanske inte gjorde särskilt mycket egentligen för vår weekend blev inte riktigt som väntat, minst sagt.

Min pojkvän har tyvärr en dålig relation med sin pappa som aldrig visat mycket omtanke för honom. Aldrig uppmuntrat utan bara kritiserat och kommit med nedlåtande kommentarer angående allt han tar sig för. Vilket jag redan visste sedan innan men jag fick verkligen se hans rätta sida under helgen. Det var mycket otrevliga diskussioner som gav dålig smak i munnen. Även flickvännen till hans pappa betedde sig väldigt underligt och bidrog till den dåliga stämningen. Vid flera tillfällen snäste hon av oss och verkade vara på allmänt dåligt humör hela tiden (vilket möjligtvis berodde på att hon aldrig åt mat... hon levde typ på ett äpple om dagen)

Efter att S pappa betett sig förj-vligt mot honom och skrikit elaka saker så fick han nog och vi tog oss ur lägenheten och hittade ett hotell i Paris som vi sov på under natten. Det finns en gräns för hur mycket skit man kan ta och främst av någon som ska föreställa en familjemedlem! S är helt övertygad om att han aldrig mer vill se honom så det var kanske första och sista gången jag var där och hälsade på.

Hur som helst så vaknade vi upp utvilade på ett hotellrum och spenderade dagen med att strosa runt och göra mysiga saker. Vi hann med både att gå omkring i Montmartre/Pigalle och runt operan där vi åt lunch och kollade i affärer innan vi tog oss till flygplatsen vid fyratiden.

Ett lyckat avslut trots allt på en rätt så olyckad helg!


Kommentarer
Postat av: mormor

Tråkigt att er helg inte blev vad ni väntade er. S far måste vara en olycklig man eftersom han betedde sig så. Han kanske måste ge utlopp för sin frustation och det fick gå ut på er. Fast det rättfärdiga inte honom alls. Jag vet att du Karin inte tar emot orättfärdig skit av nån. Det är jag glad för. Tur att ni har varandra och vet att vi är många som älskar er båda. Puss o kram.

2011-03-16 @ 06:28:03
Postat av: Christine

Nej fy, sådana människor förtjänar inte att vara i ens liv. Men tråkigt när det är en familjemedlem :(



Tur ni fick ett bra avslut trots allt!

2011-03-18 @ 15:58:48
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0