fête foraine


On our way. Jag hade ett ljust läppstift på mig igår men på bilderna insåg jag att det kanske inte var sådär jättesmickrande trots allt... Ser typ ut som att jag inte har några läppar.



Sötaste hunden som låg och sov lugnt på marken mitt bland alla oljud.



S vann mig ett litet plysch-hjärta. À la typisk amerikansk tonårsfilm.

Sjukaste grejen där man hissas upp typ hundra meter i luften med en lina och sen obarmhärtigt släpps för att falla rakt ner mot marken... Här kan vi snacka dödsångest!

Igår var vi på en liten nöjespark i Antibes som ligger vid Marineland. Tur att vi båda är lite fegisar men vi åkte en bergochdalbana i mörker, så kallad "the black hole". Vi såg alltså ingenting under färden och hade självlysande armband på oss. Men njae, föredrar nog att se lite utsikt nästa gång!

Självklart åt vi också sockervadd, på franska kallat "barbapapa". Mums!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är söt som sockervadd själv, precis som vanligt. Även i ljust läppstift. Lite á la Maria Montazami. Puss

2011-06-28 @ 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0