onsdag!

Imorgon ar jag ledig och tankte hanga lite vid poolen. Vill mest att veckan ska ga snabbt nu for i veckoskiftet vantar mycket gott. Forst kommer Seb hem pa sondag efter tva veckor i Auron. Och sen kommer som sagt mamma och mormor pa mandagen!

Som gradde pa kakan har jag dessutom fatt ledigt de tre dagarna de ar har. Sa ja, jag ser fram emot nasta vecka av manga olika anledningar.

Men framst ser jag fram emot mitt besok. Ser fram emot att fa visa lagenheten och dar jag bor! det ar ju bara Hakan av familjemedlemmarna som sett hur det ser ut i kvarteret.

Jag gor verkligen ingenting nu nar jag ar ensam hemma, forutom att typ jobba och sova. Nar jag kommer hem fran jobbet satter jag pa tvn, stadar lite och slanger mig i sangen (som ju har funktion som soffa ocksa). Sen sover jag typ en tupplur och vaknar vid 19-tiden. Pratar med Seb i telefon och sen kollar pa tv resten av kvallen. Och sen... surprise! Sa gar jag och lagger mig.

Sa intressant ar det for tillfallet. Ni kanske fattar att jag langtar efter att fa besok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0