bad day.

Det spöregnar, jag har en envis huvudvärk som vägrar gå över och ett dåligt humör. Osugen på att jobba och sugen på en helg som inte verkar komma åtminstone den här veckan. Dessutom har det spöregnat hela dagen och jag har haft en riktig fuldag och inte haft lust med någonting.

På söndag åker Seb iväg dessutom och ska vara tränare på ett läger och jag kommer vara själv i två veckor! Men innan dess ser jag i alla fall fram emot fredag då det kommer folk hit och då ska jag bannemig ha det kul och dricka lite vin. Och efter denna vecka är det ju faktiskt bara 2 veckor tills min mor och mormor kommer på besök.

Man får se livet från den ljusa sidan, som man säger. Försöka kan man ju åtminstone.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Hjärtevännen. Sådana dagar kommer ibland för oss alla. Själv brukar jag säga högt åt mig att DET KUNDE VARA VÄRRE. Vilket stämmer i regel. Vädret hos oss har inte varit så fint heller dom sista dagarna. Annars mår vi bara bra. Vi har fått opp tavlorna tom., så det börjar se skapligt ut hos oss. Hoppas du kommer hem i höst så vi får visa dig vårt nya hem. Vi trivs jättebra. Puss o kram.

2011-07-05 @ 10:04:45
Postat av: mormor

Hej Hjärtevännen. Sådana dagar kommer ibland för oss alla. Själv brukar jag säga högt åt mig att DET KUNDE VARA VÄRRE. Vilket stämmer i regel. Vädret hos oss har inte varit så fint heller dom sista dagarna. Annars mår vi bara bra. Vi har fått opp tavlorna tom., så det börjar se skapligt ut hos oss. Hoppas du kommer hem i höst så vi får visa dig vårt nya hem. Vi trivs jättebra. Puss o kram.

2011-07-05 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0