lördag

Sitter hemma hos S och kollar på tv medan han duschar. Han har tränat typ hela dagen idag och nu är en kompis till honom här för imorgon åker de på en tennistävling i Grenoble. Hur länge han är borta beror på hur bra det går, om han går vidare eller inte! Får hoppas på det bästa men samtidigt vill jag inte att han ska vara borta för länge, så jag är lite kluven på den punkten. Har varit själv typ hela dagen idag när han tränade och har redan abstinens.

Hans föräldrar är även hos morföräldrarna så jag kommer vara själv i lägenheten fram tills dess att de kommer hem imorgon kväll. Får se vad jag hittar på. Kanske tar en tur med cykeln (glömt att berätta att jag lånat en blå cykel för en månad, ungefär som de där blåa cyklarna vi har i Stockholm!).

Kommer nog bli lite tråkigt, men jag klarar mig. Nu är det bara lite mer än två veckor tills vi kommer till Stockholm! Vi längtar massor båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0