hemkommen från sverige




Födelsedagsbarnen

Männen





Kom hem i söndags från en underbar helgvistelse i Stockholm med hela (nästan) släkten. Kunde inte varit mer nöjd! Underbart fint slott med vackra miljöer och många fina rum, väldigt god mat och dryck.

Vi har badat i jacuzzi i minusgrader, ätit oss mätta på snittar och alla möjliga godsaker och druckit en hel del champagne. Ett extra plus var även det otroligt vackra vintervädret med strålande sol och knastrande snö!

Nästa sak jag ser fram emot är nu Paris den 10 mars tillsammans med S. I'm counting the days!

På jobbfronten söker jag på. Det blev inget med receptionistjobbet men jag ska redan till ett nytt hotell på lördag där de även söker. Sen har jag lämnat en hel del CV:n också på caféer i Cap 3000 och lite här och var. Ska fortsätta lämna och hoppas på att det leder till något! Men nu kommer det in fler och fler annonser hela tiden så jag börjar känna att det finns hopp.


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina bilder fr,vistelsen på Rånäs slott. Det var verkligen en härlig upplevelse. Speciellt för mig. Att få ha nästan alla mina nära o kära med o fira var en händelse som jag kommer att leva på resten av mitt liv.

2011-02-18 @ 06:35:46
Postat av: Lejla.A

Hejsan!



Jag stötte på din blogg på resedagboken då någon föreslagit den åt någon som skulle till Nice och behövde tips och så vidare. Jag hade nämligen tänkt att åka ner i slutet av mars för att plugga franska och är livrädd! Bor du fortfarande där i närheten? Hade ju känts lite skönt att bara veta att någon från Sverige är där nere..Har du varit där länge? Du trivs bra och så? Ska i alla fall läsa din blogg för att få lite tips och en liten inblick!



Ha det bra!

Hälsningar

Lejla.

2011-02-24 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0