no news = good news

Har surfat in på Arlanda och Norwegians hemsida under dagen och inga nyheter eller besked om inställd avgång för imorgon. Informationsrutan om strejken på Norwegians hemsida har tagits bort! Det måste ju tas som ett bra tecken. Och på Arlanda kunde jag se att ett flyg till Nice gick idag (med SAS) och flera flyg till Paris.

Så jag känner på mig att detta kommer gå vägen! Om inte annat får vi veta det senast 10 timmar före avgång, alltså klockan tolv. Jag kommer nog inte kunna slappna av förrän tills dess.

Fick även veta idag att jag får vara ledig på grund av mitt besök. Väldigt schysst! Så nu har vi en heldag extra att hitta på något på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0