en dag på stranden


Ser ni båten i bakgrunden? Den går till Korsika och Sardinien!

Jag har legat på stranden flera timmar idag, jag svettades nästan! Kvinnorna bredvid mig låg i bikini... lite väl tidigt kan tyckas, men det var verkligen varmt idag! Märkte riktigt hur solen stekte och jag har till och med bränt mig lite på halsen.

Blev så himla sugen på glass sen så jag köpte en McFlurry på Donken. Trots mycket beklagelser över fransmännens framfusighet i bloggen hittills måste jag ändå ge dem kredd för att de är så otroligt mycket mer gentlemän än svenskarna. Till exempel låter en gå före i kön och sånt där. Små gester som gör att man blir på bra humör.

Kommentarer
Postat av: Kristin89

Hei!

Så fint det er der :) gleder meg til jeg skal dra i mai! Du har en kjempefin blogg, mange fine bilder!

2010-03-14 @ 14:58:01
Postat av: Karin i Nice

Tack! :) Vad kul, så du har bokat nu? Vilket datum är det du kommer?

2010-03-14 @ 18:45:39
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Kristin89

Regner med at jeg kommer 8 eller 9 mai og skal være der i 4 uker.

Når drar du tilbake? Har du funnet ut om du skal jobbe der når skolen er ferdig?

2010-03-15 @ 15:13:39
Postat av: Karin i Nice

Okej, min kurs slutar den 15 maj så om jag inte hittat jobb så åker jag nog hem då! jag vill ju gärna stanna kvar och jobba som sagt men vi får väl se!

2010-03-15 @ 15:42:20
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0