de senaste dagarna


Underbar scampi på en skaldjursrestaurang


Toute en chocolat!

Vi var i St. Paul de Vence idag, det var inte riktigt som vi tänkt oss men väldigt charmigt.





Dagen avslutades med en inte så fransk, men ack så god middag på en Buffalo Grill vid Place Masséna.

Mums!

Det har varit så otroligt mysigt att ha mina föräldrar här! Nu känns det nästan lite deppigt för att de ska åka hem. Mitt rum kändes så ensamt och inte alls lika mysigt när jag hade sagt hejdå till dem! Längtar lite hem just nu, till mitt rum och min hund och Baggensfjärden. Men jag antar att det känns lite bättre om ett par dagar.

Ska följa med dem till stationen i alla fall imorgon och nu tänkte jag få lite sömn! God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder och guuud vad god scampin ser ut! :-)

2010-04-05 @ 00:11:21
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0