tisdag

Slutade ju 13 idag men trots det så fick jag inte sådär jättemycket gjort, tog bussen ner till Nice och gick runt tills jag var nästan svimfärdig av orkeslöshet. För det första sov jag jättedåligt i natt, fick för mig att mitt mobillarm inte fungerade så jag vaknade en gång i timmen HELA NATTEN. Blev typ jättestressad över att jag skulle försova mig.. vilket jag såklart inte gjorde.

Sedan släpade jag upp barnvagnen fullproppad med mat när vi hade varit och handlat, typ uppförsbacke hela vägen och jag kände mig inte så jättefräsch när vi väl kom hem (svettig). Hade dessutom gått till jobbet istället för att ta bussen. Så ja, jag får motion i alla fall! Var jättetrött tidigare idag men nu har det liksom släppt, tror väl det kommer senare eller imorgon bitti.

Ikväll ska S komma hit, vi har träffats ett par gånger sen jag kom. Det är bra för han har bil och jag har ju svårt att ta mig någonstans på kvällen på grund av bussarna :P

Längtar redan till fredag då jag slutar ett, kommer kännas som en lång helg! Även om jag trivs bra med allt så är det ganska psykiskt utmattande att jobba på det här viset. Just själva grejen att jobba medan mamman och pappan ser på... mamman är ju liksom hemma hela tiden och ofta även pappan, tror han jobbar mycket hemifrån. Så ja, det är en lite speciell situation. Skulle nog aldrig palla det om jag inte hade ett eget place att komma hem till som jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0