onsdag - check

Två Treo hjälpte inte alls mot migränen. Den fanns kvar även imorse men efter ytterligare två gav den med sig. Har dock känt mig sådär efter migrän-ig hela dagen idag, vanligtvis brukar jag inte känna något efter men det var extra starkt tror jag. Har känt mig alldeles yr och matt hela dagen, och mått lite illa. Nästan svimfärdig när jag rest mig upp snabbt. Inget vidare...

Så skönt att det är torsdag imorgon! På fredag jobbar jag dock till tolv på natten så än ropar jag inte hej... Imorgon ska mamman vara borta större delen av dagen (rätt skönt) så det är jag och pappan hemma.

En fördel måste jag säga när man tar hand om ett litet barn är att han sover middag mellan 14 - 16. Så två timmar kan man sitta och ta det lugnt och läsa en tidning. Två timmar mindre att jobba! Skönt eftersom det tar väldigt mycket energi att springa efter en 1 1/2-åring. Och så kan man samla ihop lite energi till resten av dagen. Fast de senaste dagarna har jag snarare däckat ihop lite smått och nästan somnat när jag suttit och läst. Vet inte varför, har inte haft någon energi. Kanske även det är lågtrycket? Eller så är jag helt enkelt bara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0