i nice




Fler bilder kommer imorgon när jag packat up mina grejer!

Jag är i Nice och jag lever. Men knappt! Har inte ätit sedan åtta imorse, sovit lite och försökt prata ett språk jag knappt behärskar hela dagen med folk jag inte känner. Känns som att jag glömt all min franska under mina två veckor i Sverige... hoppas jag bara inbillar mig.

Så ja, har sömnbrist och matbrist och är slut på energi. Orkar helt enkelt inte skriva mer nu... Mer kommer imorgon. Är ledig fram till torsdag så det är i alla fall skönt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till! :) Det kommer garanterat gå bättre och bättre. Mysig lägenhet förresten! :)

2010-06-01 @ 23:47:44
Postat av: Anonym

jag ser en stor skillnad på studentlägenheten och den här, den här ser ut som sjunde himlen, oaooo

och vilket läge och utsikt,det ser ut som om du kommer att trivas

kram kram

2010-06-03 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0