augusti

Hjäääälp, redan augusti?! Herrejösses... lite mer två månader kvar till min födelsedag alltså. Läskigt, haha.

Hängde aldrig med till IKEA idag, de skulle bara ha några smågrejer och jag hade lite annat att fixa här hemma. Fick ett spinningpass avklarat och lite rensande bland kläder! Vädret är inte mycket att hurra för, jag antar att det inte blir så mycket mer sommar i Sverige det här året. Eller vad tror ni?

Nu har jag precis ätit fisk till middag och jordgubbar till efterätt. Gott! Gjorde misstaget att prova en jacka jag använde när jag vägde som minst typ i vintras, det skulle jag aldrig gjort. Haha, såg ut som en uppstoppad korv i den... Ingen vacker syn kan jag säga! Well, man kan ju inte alltid vara på topp. Har i alla fall kommit igång nu med att äta nyttigare och träna så det är ju huvudsaken. Hoppas bara att jag lyckas ta med mig de svenska vanorna ner igen!

På lördag ska jag dock äta gott på kräftkalaset. Ibland får man unna sig!


Kommentarer
Postat av: mormor

Du är precis lagom vad vikten beträffar. Kilona kommer och går, fråga mig. På sommaren blir dom fler för det flesta. Ingenting att oroa sig för. Ser fram emot lördagen och kräftorna. Det bästa är ändå att få träffa sina nära o kära. Puss o kram på dig.

2010-08-04 @ 11:09:11
Postat av: mormor

Du är precis lagom vad vikten beträffar. Kilona kommer och går, fråga mig. På sommaren blir dom fler för det flesta. Ingenting att oroa sig för. Ser fram emot lördagen och kräftorna. Det bästa är ändå att få träffa sina nära o kära. Puss o kram på dig.

2010-08-04 @ 11:10:10
Postat av: Christine

Haha, jag vet vad du menar! Har ett dussin kjolar och byxor som är för smâ :-( Men de ska sparas, snart har jag gâtt ner till hälften iafl, hehe.



Nej jag kan förstâ att du inte tyckte det var sâ kul dâ. Hoppas du snart hittar nâgot annat!



Kram

2010-08-04 @ 14:49:54
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0