natt

Nä, nu vet jag inte alls med designen. Får se om ett par dagar om jag fortfarande gillar den, annars byter jag tillbaka...

Har i alla fall varit ute och ätit middag ikväll med Tomas och Jenny, jag åt en väldigt god getostsallad. Vi hade väldigt trevligt, tack för middagen! Imorgon börjar jag sent, innan dess ska jag försöka fixa med alla papper jag fick från au pair-agenturen... samt scanna en massa. Suck! Känner redan som att jag har tagit mig vatten över huvudet. Men vad gör man inte?

Jaja, ska försöka att inte stressa upp mig. Det löser sig nog! Och herrejösses, klockan är tre. Man måste ju faktiskt sova också.

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu ska du se att du har blivit av med alla bacelusker och inte är så mottaglig för allt. Sköt om dig. Puss o kram.

ps bloggsida är bättre nu tycker jag.

2010-04-29 @ 13:16:02
Postat av: Jenny

Tack själv! Det var roligt att ses och maten var jättegod! Fast jisses va mycke mat det var, jag åt nog bara upp hälften.



Idag har vi varit borta vid place masena och gått gatan upp där. Varit till köpcentret och monopix. Vi köpte "dina" kakor. Fast vi har inte smakat ännu. Våra fötter gör ont nu, så det blir lite vila.



Kram

2010-04-29 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0