lördagkväll

Har precis kommit hem från Wayne's med Elaine och Cengiz (glömmer alltid vad han heter... så krångligt namn) som kommer från Schweiz och bor på min våning. Det var lite sådär! Var glad att jag fick med Elaine ut eftersom hon är lite krånglig på den fronten. Och nu tror jag hon fick lite mersmak så förhoppningsvis blir det lite fler utgångar framöver.

Men det var så sjukt mycket folk. Har aldrig varit i en lokal med så många människor per kvadratmeter samtidigt. Det gick bara inte att ta sig fram! Hamnade man till slut på en plätt på dansgolvet där man faktiskt kunde röra sig, var det bara att inse att man skulle få stanna där minst en timme för det gick inte att komma någon annanstans. Jag tror det tog oss säkert tio minuter att ta oss till toaletten som låg kanske 15 meter ifrån. Och sen var det några jobbiga killar som stod på bänken och dansade som kände på mitt hår hela tiden. De var som omogna 14-åringar så till slut gav vi upp och gick hem.

En sak jag dock verkligen gillar med Wayne's är personalen. De är så sjukt snygga alla killarna som jobbar där, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sjukt snygga var det ja! :P FAN ska vi inte slå ihop våra kloka huvud(en) (svenskan är sådär bra nu) och hitta på något en fredag/lördag? Testa på waynes igen? backstreet boys kom ju ändå utsprängandes från högtalarna igår där, hur kan man vara missnöjd liksom! :)

2010-04-04 @ 20:33:23
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0