det skulle blivit strand, men blev istället stan

Jag skulle möta Madde idag för att ligga på beachen men just när jag skulle gå så drog molnen fram och det blev alldeles grått på himlen! Vi låg en stund ändå men annars har vi gått omkring i våra beachkläder hela dagen (och rökluktande dagen efter-hår för min del). Blev helt slut efter ett tag, men nu hann jag sova en halvtimme på eftermiddagen så har fått lite ny energi!

Har precis tvättat håret, med schampo två gånger för det luktade så vidrigt (vi satt i rökrummet igår). Ni ska bara känna min kofta, den ger ordet STINKER en ny innebörd. Om en halvtimme ska vi dra så måste göra mig klar nu!

Bisous!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hejhej! din blogg och alla bilderna ger mig verkligen världens nostalgi. nice och franska rivieran ligger mig verkligen varmt om hjärtat och jag längtar dit 24/7. jag var där för 2 år sen och var bl.a på konsert i monaco hamn. jag ska dit i sommar igen och räknar i stort sett ner dagar.

bor du där nere elr är du aupair? hur gammal är du och hur länge har du varit där? kan du snacka flytande franska elr kör du på engelska? :)

2010-05-06 @ 19:07:07
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0