14 april


Här sitter jag och äter en McFlurry.

Idag skulle jag ha träffat Madeleine och solat men turen var inte på hennes sida när det gällde bussarna. Så jag låg själv istället! Men fick inte så jättefina ränder efter mitt linne... Jaja, jag klagar inte. Kände mig till slut alldeles överhettad så gick till Donken och köpte med mig en Flurry som jag intog i en av mina favoritparker. Som jag dessvärre inte vet namnet på... Men ja, den är väldigt lugn och skuggig och perfekt när man legat på stranden.

Förresten hade McDonalds här ett jättesmart system. Man kan köpa det man ska ha i en automat bredvid kassorna, betala med Visa-kortet och sen går man direkt till en kassa vid sidan av alla köerna och så får man sina grejer direkt! Gick hur snabbt som helst och jag behövde inte ens vänta en sekund, fick glassen direkt i handen när jag kom fram. Det kallar jag smidigt!


Imorgon börjar jag senare igen så jag funderar på att lägga mig på stranden igen innan dess. Börjar klockan tre så har ju en del timmar dessförinnan. Så blir det nog!


Kommentarer
Postat av: Jenny Frid

Det ser verkligen ut att vara skönt väder hos dej. Härligt! Nu om två veckor är vi där.. wohoo.. jag börjar få resfeber.

2010-04-14 @ 23:30:48
Postat av: Karin i Nice

Jaaa, men gud vad snart det är! Vad roligt! :) ja, här ligger folk i bikini på stranden... både fransmän och turister!

2010-04-14 @ 23:40:27
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Jenny Frid

Å det låter ju superhärligt! Vi får nog kolla med dej innan vi packar väskorna hur vädret är. Annars kommer vi väll i vintermundering hi hi.

2010-04-15 @ 10:22:39
Postat av: Mamsen

Är du en lyllis eller?

Puss

2010-04-15 @ 15:32:14
Postat av: Christine

Åh nu blev jag sugen på en McFlurry jue! Får nog ta och köpa mig en sådan i morgon, hihi :-)

2010-04-15 @ 19:32:19
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0