Mina favoriter under 2011.



Album: Adele's 21.
Parfym: Miss Dior Chérie.
Produkter: La Roche Posay's ansiktsprodukter.
Beroende: Activias kokos-yoghurt. 
Tidning: Franska BE.
Bok: Har faktiskt inte läst en enda i år. Skärpning!
Bostäder: Hos au pair-familjen i Juan les Pins, ett kort tag hos pojkvännens föräldrar, och nu i en lägenhet i St Laurent du Var.
Serier: Blev helt "accro" på franska Secret Story i år (dokusåpa) så den följde jag slaviskt varje dag. Annars typ franska talangjakt-program och Robinson. Sånt där lättsmält.
Fika: Fikar nästan aldrig här, men min favorit är chokladmacarons.
Pryl: Min HTC-mobil.
Bästa film: Den franska filmen Intouchables som vi såg för några veckor sedan.
Sämsta film: Friends with benefits, Det är aldrig för sent Larry Crowne, Bad Teacher... och så Thor på 3D (somnade dock till den).
Restaurang: Vår stammisrestaurang Le paradis Marin i hamnen.
Alkoholfria dryck: Cola Zero, helt klart.
Alkohol dryck: Rosévin, gärna med bubbel!
Craving: Den hemgjorda italienska glassen i Antibes.
Färg: Mest basfärger, grått, vitt och svart.
Nagellack: "Nice" från Mavala, snygg orangeröd nyans.
Väska: En beige i fejkskinn från Accessorize blev lite av en favorit.
Länder: Frankrike, Italien och Sverige.
Godis: Kinder Schoko Bons.
Träning: Inte alls så mycket som jag hade önskat. Det får det bli ändring på 2012!
Bästa händelse: Trippen till Rånäs slott med hela släkten var en minnesvärd händelse. Och alla de gånger någon familjemedlem kommit och hälsat på!
Bild: Den ovan!

Kommentarer
Postat av: Selina

Ja Adele´s album gick verkligen varmt!

Så bra!



//Love Selina

2012-01-06 @ 14:45:19
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rolig läsning:)

Kram

2012-01-06 @ 16:33:11
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mormor

Kul att du är igång igen med bloggen. Vistelsen på Rånäs slott tycker jag också var en höjdare. Julaftonen var också en härlig dag för mig för att alla mina barnbarn var i Sverige och förjylde tillställningen för mig. Likaså Annandagen då även Seb. var med . Puss o kram.

2012-01-08 @ 10:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0