Underbar vecka!

 
Idag är det fredag och jag är på strålande humör!
 
Igår blev jag godkänd på min första skoluppgift (hurra!) och dessutom har jag ytterligare en fantastisk nyhet som är 90% i hamn men som sagt inte helt klar än så jag vågar inte ropa hej riktigt än. Men så fort det är det så får ni veta!
 
En annan underbar nyhet är i alla fall att jag bokat flygbiljetter till Nice, dem 22 oktober kommer jag och stannar fyra dagar! så skönt att ha bokat och ha ett speciellt datum att se fram emot.
 
En mindre bra nyhet är dock att jag börjar bli sjuk... Har känt mig riktigt hängig den här veckan och det känns som att det håller på att bryta ut snart. Men man kan ju inte få allt. Vore nästan konstigt om jag inte blev förkyld med tanke på den temperaturskillnad min kropp fått utstå när jag flyttade från 28 grader till 15...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härlig känsla och din glädje smittar verkligen av sig.
Hoppas att sjukdomen är övergående och att du får en fin helg!
Kram

Svar: Tack så mycket, hoppas du också får en trevlig helg! Kram!
Karin

2013-09-20 @ 10:14:38
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0