Ledig tisdag

 
God morgon!
 
Lite märkligt det här med 18 grader i oktober, men jag klagar inte, inte alls. Ju längre kylan dröjer sig borta desto gladare blir jag! Sen säger de ju att den kommande vintern ska bli den kallaste på länge (typiskt att det var nu jag flyttade hem... dålig tajming) men det tänker vi inte på nu.
 
Idag är jag ledig men har en massa kurslitteratur att läsa så det är bäst att jag sätter igång snart. Tänkte ta en promenad/joggingtur först bara så jag inte segar ihop totalt. Jag saknar verkligen gymmet! Men jag kan ta igen det när jag flyttar in till stan om ett par veckor då jag i princip kommer ha gymmet runt hörnet. Lyx!

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Ja vår utsikt var bäst i stan enligt mig i alla fall :D Vi hade lägenheten ut mot Götgatan och såg Mälaren, Djurgården, Hammarbybacken och allt man kan önska sig nästan! :) Vi betalade ca 7800 i hyra exkl el och bredband.

Ja ettorna är väldigt små. Men de är i alla fall frscha och fina och läget är som sagt helt underbart :) Vet du åt vilket håll din lägenhet ligger?

2013-10-08 @ 10:16:27
URL: http://mariebergman.se
Postat av: Marie Bergman

Men ditt lägenhetsnummer står ju på kontraktet, så det är bara att knata in där och kolla vart lägenheten ligger någonstans! Det gjorde vi, kunde inte hålla oss! :)

Jo vi trivs väldigt bra här nere och jobbet går bara bra för oss båda. :) Är fortfarande varmt och skönt och badvänligt i havet! :)

2013-10-08 @ 17:32:51
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Marie Bergman

Jo men det passerar så mycket folk in och ut ur lägenhetsdelen hela tiden, så du behöver max stå där i 3 minuter innan du kan smita in :) Så gör folk hela tiden vid den dörren. :) Så kollar du de fyra sista siffrorna i ditt lägenhetsnummer och jämför det med vad som står på lägenhetsdörrarna på din våning så vet du vilken lgh som är din :) Vi hade t ex 1903 på vår dörr, vilket betyder 19e våningen och lgh nr 3. :) Så jag skulle tro att du har 04.... och någonting mer :)

2013-10-09 @ 16:59:35
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0