Le Saint Valentin

 
Idag overraskade jag min pojkvan med rosévin, jordgubbar med smalt vit choklad och hans favoritmiddag! Kopte aven rosa fejkblomblad som jag strodde ut overallt, det blev jattefint och han blev jatteglad.
 
Det var mysigt att ha en dag tillsammans, vi har haft san otur med allt mojligt pa senaste sa det ar inte klokt. Just nu kanns det verkligen som att nagon har som syfte att forpesta livet for en... Inbrott, boter, allmant oflyt helt enkelt. Men man far forsoka se allt fran den positiva sidan, det finns de som har det mycket varre ocksa.

Hoppas ni andra haft en mysig alla hjartans dag och att ni firat pa nagot satt!

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Hoppas att er tur vänder snart! :) Kram

2013-02-14 @ 22:55:46
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Christine&Paris

Usch läste förra inlägget! Stackare!! Min värsta mardröm eftersom jag just nu inte har någon försäkring från Sverige...

2013-02-20 @ 13:23:26
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0