Oktober.

Tiden går så snabbt! Redan oktober och om en och en halv vecka kommer mina kära föräldrar på besök. Alltid så mysigt med deras klassiska visit runt min födelsedag. Undrar vad vi ska hitta på den här gången? Kanske äta middag på en av restaurangerna här i St Laurent du Var kanske, där vi bor. Finns en del jättemysiga restauranger här vid hamnen! 
 
Dessutom har jag ju turen att ha höstlov veckan efter. Skulle vara såååå skönt att vara ledig då, men däremot så har jag redan sagt att jag kan jobba... Fasen också. Men pengar behövs ju alltid.
 
Imorgon har jag en enormt seg och jobbig dag framför mig. 10 - 19 i en och samma kvava föreläsningssal med syrebrist (160 elever i klassen). Rejält jobbigt att sitta ner så länge och hålla uppe motivationen och koncentrationen. Det gäller att vara utvilad och ha med sig grejer att äta så energin håller sig på en jämn nivå!
 
Önska mig lycka till med andra ord.
 
 

Kommentarer
Postat av: daniela

föreläsning i en och samma sal i 9 timmar? Skulle aldrig orka...

2012-10-11 @ 19:00:17
URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: mormor

Hoppas du kommer ihåg att ta med en stor vattenflaska också.Lycka till. Puss o kram.

2012-10-12 @ 12:41:34
Postat av: Ellinor

Det är inte klokt vad tiden går fort. Trots att det är fullt upp dagarna i ända känns det ändå inte som om man gör någonting. Redan mitten av oktober och nu kommer det att gå fort resten av hösten och snart är det jul :)
Lycka till med skolan!
Kram

2012-10-15 @ 16:04:38
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0