La gueule de bois.

Har precis vaknat upp. Älskar lediga söndagar!
 
Igår var jag ute på en soirée med alla från min kurs (typ 100 pers...), en kväll organiserad i syftet att lära känna varandra bättre. Jag vet inte om jag lärde känna någon mer direkt, men många lärde nog känna varandra väldigt bra med tanke på hur de klängde på varandra... haha, det blir lite kul att se en del skamsna miner imorgon i skolan. Glad att jag inte drack så mycket och skämde ut mig såhär i början... En tjej tog en massa bilder, jag såg dock extremt svettig och sliten ut på dem, men blir jag nöjd med någon så lägger jag upp den i bloggen!
 
Var med en jättegullig tjej som jag lärt känna via kursen, Darren heter hon och kommer från La nouvelle Caledonie. Vad heter det på svenska? Ni vet, ön där borta vid Australien? Nya Kaledonien, heter det så? Hur som helst drack vi mojitos och hade kul. Sedan träffade jag upp Madde som ju bodde här i Nice förut. I vanlig ordning satt vi och drack på ett uteställe och sedan vidare till Wayne's. Träffade en lite jobbig översocial argentinare som tvunget ville följa med oss överallt. Argentinaren var dock jobbig, men i övrigt så är folk så otroligt sociala på Wayne's, och i gamla stan över huvud taget, det är det jag älskar! Direkt när man kommer in så är det pratglada människor överallt och det spelar ingen roll att man aldrig träffats förut, vips så sitter man där och berättar sin livshistoria. Sedan gick vi vidare till Blue Wales och till min förvåning stötte jag på ett helt gäng från jobbet. Så kul samanträffande! Träffade managern från cafét, lite dragen och på bra humör, haha. Så roligt att träffa folk från jobbsituationer ute, och se en annan sida av dem som man vanligtvis inte ser på jobbet...
 
Sedan hade jag blåsor på fötterna från mina fina nya skor och ett liiiite berusat sinne så jag ringde en väldigt snäll pojkvän som kom och hämtade mig mitt i natten. Jag har tur, jag. Vaknade vid 10-tiden av en huvudvärk som gjorde sig påmind, det känns att man varit ute. Men det är inget som inte två Treo kunde råda bot på. Nu mår jag strålande och ska snart inta en god frukost!

Kommentarer
Postat av: mormor

Krama Seb från mormor för att han är så omtänksam o snäll som hämtar dig mitt i nätterna om det behövs. Det gör att vi är mera lugna när du finns så långt borta. Fortsätt att ha kul. Puss o kram.

2012-10-07 @ 14:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0