Hemsk natt.

Jag har knappt sovit en blund i natt... vaknade nämligen av hemska mensvärks-kramper (typ de värsta jag haft) och har gått upp och ner som i dvala hela natten. Jag höll ärligt på att svimma där ett tag när det var som värst. Ni vet när det krampar så att man liksom inte kan andas under kramperna... Vidrigt.
 
Antar att pojkvännen i alla fall inte kommer underskatta mina menssmärtor i fortsättningen. Han försökte trösta mig så gott det gick men pussar är inte direkt det man vill ha när man har så ont att man vill spy... så jag var väl inte så kärleksfull just då, haha.
 
Som tur är så gick det äntligen över till slut och jag kunde pusta ut. Finns det något underbarare än när man liksom inte-känner-någonting till slut?

Kommentarer
Postat av: daniela

"Ni vet när det krampar så att man liksom inte kan andas under kramperna", know the feeling..

2012-10-19 @ 14:02:33
URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: Mia

Åh en till! Jag har jobbig mensvärk med men det var värre på gymnasiet. Då hade jag allt från diarré till feber till kräkattacker. Fruktansvärt. Nu går det lite upp och ner. Kramper mest men det räcker.

Unna dig extra mycket choklad. Det får man. :)

2012-10-20 @ 21:31:29
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Oj, går du inte på p-piller då? Det brukar ju hjälpa! Jag har aldrig haft sådana problem under mensen, bara lite extra ont de perioder jag inte gått på p-piller. Däremot pms från helvetet. En vecka i månaden är jag så sjukt känslig, irriterad och har hormonsvängningar så folk flyr från mig, haha.
Men måste vara jobbigt att ha så ont. Lider med dig!

2012-10-25 @ 15:23:56
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0