1 maj

      
                                                              Min personliga coach! 
                
                                                                     Allez, on bouge!
               
                                                                     En trött jag.

    
                               Var tvungen att stanna till ibland och titta på den fina utsikten.


Idag är det röd dag här så allt är stängt och alla fransmän är lediga. Förutom Seb då såklart, som ju gör sin praktik. Det har varit riktigt dåligt väder sedan ett par dagar tillbaka men nu har det i alla fall slutat regna, äntligen! 

Tänkte ta en liten powerwalk/joggingtur senare där jag och S var ute i förrgår (se bilderna), det är en riktigt djävulsk uppförsbacke i början på typ en halvtimme, som aldrig tar slut så sist fick jag gå upp för hela den. Men det är riktigt bra träning för lårmusklerna det med! Och det var en otroligt vacker utsikt däruppifrån.

För övrigt tänkte jag köra ett par maskiner tvätt för att få kläder rena tills på torsdag. Inte mycket mer än så!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars dig, du kan liksom inte hoppa träningen och skylla på dåligt väder. :) Ni har ju iaf himla fina omgivningar att springa i.



Förresten, jag kommer troligen till Nice i slutet av augusti/början på september. Vi letar billiga flygbiljetter fortfarande - inte det lättaste. Kriminellt dyrt att flyga ner till la cote d'azür.



Praktik? Jag trodde Seb var tennistränare? Har jag missat nåt?

2012-05-01 @ 12:28:10
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Malin

Duktigt jobbat med powerwalken! :D Jag ska ut och ga senare idag hade jag tankt och nu paminnde du mig om att jag maste tvatta jag med haha! Tack! ;)

2012-05-01 @ 15:07:54
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0